El Sábado 14 de septiembre se inicia la II Semana del Alzhéimer de AFAFeS (Asociación de Familiares de Alzhéimer y otras demencias de Fisterra e Soneira), la cual se clausurará el próximo Domingo 22 a las 13:00 con una misa en nuestra Parroquia a favor de los fallecidos/as por esta y otras demencias acompañada por el Coro Interparroquial, ¡os esperamos a todos/as!.

Noticias recientes

Asistencia á I Conferencia Internacional de Xerontoloxía e Xeriatría ANIES
Asistencia á I Conferencia Internacional de Xerontoloxía e Xeriatría ANIES

O presidente da Asociación de Familiares de Alzhéimer e outras Demencias de Fisterra e Soneira (AFAFeS) César Bugallo e o Educador Social da asociación Alejandro Trillo, asistiron á primeira Conferencia Internacional de Xerontoloxía e Xeriatría organizada pola Asociación Nacional Interdisciplinar da Economía Social (ANIES) celebrada en Vila Nova de Cerveira o pasado venres 8 de Novembro Nesta primeira Conf…

Firma do convenio de colaboración entre o Concello de Fisterra e AFAFeS
Firma do convenio de colaboración entre o Concello de Fisterra e AFAFeS

El Ayuntamiento de Fisterra firmó con la Asociación de Familiares de Alzhéimer y otras demencias de Fisterra y Soneira un Convenio de Colaboración para el desarrollo de programas de mejora de la situación de las familias y una mejor atención a los/las enfermos/As de Alzhéimer y diferentes demencias.

Esta web utiliza cookies para mejorar la experiencia del usuario. Si continua navegando consideramos que acepta el uso de cookies. OK Más información